Hypo’s/hypers in werksituaties: praktische tips?

Ik ben even benieuwd naar het volgende...

wat doe jij/doen jullie in de volgende situaties wanneer je een hypo/hyper hebt (of deze je overvalt):

  1. Vergadering met collega’s waarbij je moet meedenken, alerte reacties moet geven en de inhoud van wat besproken wordt zelf ook nodig hebt?
  2. Eén op één gesprek (dat een beperkte tijdsduur heeft) en waarvan je de inhoud relevant vindt en nodig hebt?
  3. Eén op één gesprek met leidinggevende (dat tevens een beperkte tijdsduur heeft)?
  4. Leidinggevende komt je kamer binnen en vraagt je iets (maar jij hebt een hypo)?

Ik ben erg benieuwd hoe jullie dit oplossen of hoe jullie hier een manier voor hebben gevonden…
Overigens snap ik goed dat voorkomen het beste is, maar ja...dat heb je niet altijd in de hand helaas...

Kortom: ik ben blij met wat praktische tips en reacties!

Bij voorbaat dank!

Met groet van Welmoed

  • Melden
  • Laatste reactie op 16 juni 2019 om 21:06