Freestyle Libre klantenservice

Begin juli heb ontving ik twee sensors. Van de eerste heb ik gewoon twee weken naar wens gebruik gemaakt, de tweede schoot binnen het eerste uur (dus voordat hij in werking ging) uit mijn bovenarm toen ik me omkleedde. We hebben nog geprobeerd 'm opnieuw op/in mijn arm vast te zetten, maar hij maakte geen contact meer met de afstandsbediening. Dit gebeurde de dag voor mijn vakantie :-( en direct erna heb ik een bericht gestuurd naar Abbott met de vraag of ik hem terug kon sturen en een andere kon ontvangen. Ik zou binnen 48 uur een reactie krijgen. Toen dat een week later nog niet was gebeurd, heb ik geprobeerd te bellen (na een half uur in de wacht heb ik dan losgelaten) en nog een keer hetzelfde bericht gestuurd.
Nooit meer iets gehoord. 
Abbott kan het grote succes van de Freestyle Libre blijkbaar niet aan. Ik vind dit echt heel vervelend, het geld groeit me niet op de rug en ik wil gewoon een vervangende chip. Iemand enig idee hoe ik dit kan regelen?

  • Melden
  • Laatste reactie op 12 december 2019 om 16:26